4/29/2014

Pe langa subiect: [P1] cum m-a ajutat muzica rock si metal


Partea 1 din "Cum m-a ajutat muzica rock si metal": intro




Nu e un subiect pe care-l intalnesc prin aceasta "sfera", asa ca m-am gandit sa-l mentionez. Iar pentru ca gusturile se discuta greu (iar eu sunt genul de persoana care nu ezita sa le discute), seria aceasta va fi un fel de playlist cu anecdote, ceva foarte subiectiv si personal.

Inainte sa mentionez de la ce a inceput, trebuie sa mentionez ceva: unele chestii par rusinoase. Asta e. Am crescut sarac si fara internet, asa ca am inceput cu muzica accesibila, comerciala. Cu mult timp inainte sa am o combina muzicala decenta si un calculator cu boxe, aveam radio si tv. La radio... nu prea aveai ce asculta. La TV, am prins Atomic TV, MTV si restul. Gusturi programate.

Uneori, poate mult prea rar, mai prindeam ceva rock, ceva hard rock, ceva usor metalic. In cultura in care am crescut am invatat, de la cei din generatia mea, ca muzica rock e intunecata, e diabolica, e satanica. Nu glumesc, stiu ca suna amuzant pentru cine a ajuns sa citeasca aici.

Frica de muzica rock era o prejudecata, dar nu stiam asta in mod clar, atunci. Si eram inca sub influenta credintelor religioase, ameliorate din ce in ce mai mult. Implicit, cand auzeam ca incepe ceva... mai ales ceva melodie de la Metallica, imediat luam telecomanda si schimbam canalul. De frica. Repede - ceva house, ceva ATB.

Sigur, mai toleram niste Linkin Park (care era o noutate pe atunci), iar acasa aveam casete cu Pink Floyd (mostenire de familie), dar nu le ascultam datorita ritmului lent si plictisitor.

Deschiderea mea de gusturi muzicale era, practic, limitata de selectia de pe posturile TV, minus rock (care si asa era foarte rar), iar prejudecatile mele mi-au inchis portile si ferestrele in acest aspect. Nici cand am avut un calculator decent acasa nu m-am dus dupa rock, ci tot dupa muzica house (voi, astia mai mici, stiti ce e aia?) si altele asemanatoare. ATB? tot. Faithless? Tot, desi numele "Faithless" mi-a trecut complet peste cap in acea perioada. Rock romanesc? HAHAHA, ce gluma buna. Atunci, cam ca si acum, nu priveam cu urechi bune muzica romaneasca.

Nici internetul nu m-a ajutat mult in acest aspect. In fata prejudecatilor, eu tot dupa acelasi tip de muzica m-am uitat. Dura cam 2-3 ore copierea unui mp3 de pe Kazaa, dar merita asteptarea.



In partea 2: tearing down the wall (coming soon)




Intre timp, am facut niste biscuiti/fursecuri delicioase si fara componente de la animale. Cam 30-40 de minute dureaza procesul de fabricatie:

vegan cookies, bitches

so metal



alt unghi

Post a Comment

Ceva asemanator:

Related Posts with Thumbnails

Cele mai citite articole

Original design by Six Shooter Media. To Blogger by Template-Godown