10/30/2010

Ah, am avut o revelatie (nu divina). Procrastinez prea mult


Se pare ca procrastinez atat de mult incat "nu am" nici timp sa fac o lista cu chestiile pe care le planuiesc.

Am citit acest articol, dupa ce l-am amanat vreo 24 de ore, lasand tab-ul deschis in Opera Browser pe laptop; apoi mi-am dat seama ce bine m-a nimerit articolul.

Am mai observat pana acum ca procrastinez mult, dar este chiar o problema serioasa. Datorita acestui fenomen mental, am redus dramatic numarul de articole pe care le traduc... acceptand, in schimb, sa pierd multa vreme pe twitter si facebook. FUCK!

Are cine nistea tactici eficiente de combatere a acestui comportament?
Post a Comment

Ceva asemanator:

Related Posts with Thumbnails

Cele mai citite articole

Arhivă

Original design by Six Shooter Media. To Blogger by Template-Godown