9/29/2010

Un ungur a gasit chipul Satanei pe gresie, in baie


Traduc si editez o stire din 22 sep. 2010, publicata in AOLnews

Domnul Laszlo Csrefko, din Budapesta, a descoperit Diavolul pe o bucata de gresie din baie.

Csrefko tocmai terminase renovarea scumpa din baie.

"Eram nuda, iesind de sub dus, si dintr-o data am putut sa vad ochii sai privindu-ma", a spus sotia domnului Csrefko. Reactia dansei a fost de a tipa si a fugi din baie.

"Nu putem sa o stergem de pe perete si nu era acolo cand am pus gresia. A aparut doar peste noapte, si nimic nu o poate misca," a spus domnul Csrefko.

"Este frig tot timpul in baie, oricat am ridica termostatul, si am incetat sa o folosim fiindca e prea infricosator," a mai adaugat.

Se pare ca cei doi nu doresc sa inlocuiasca bucata de gresie, asa ca folosesc chiuveta de la parter pentru toate spalat pana vine un exorcist care sa elimine spiritul satanic din baie.

"Avem nevoie de niste ajutor de la Dumnezeu sau din lumea spiritelor sau incuiem camera pentru totdeauna."

---- si acum, pentru cine credea ca e o gluma faza, poza ----



Sursa: http://is.gd/fAJs6

Parea mea

Am mai scris despre acest subiect aici: Niste americani vad un Isus din iedera rastignit pe stalp de curent. Orice om care traieste intr-o societate are mintea imprimata cu anumite s1mb07ur1 pe care invata sa le recunoasca usor chiar si unde nu este comunicare umana, cum e aici, ci in natura spontana. Faptul ca femeia e cea care a descoperit nu ma surprinde... de obicei credincioasele se gandesc mai mult la fortele "raului" - nu ca ar fi ele mai naive, dar generatiile contemporane sunt inca produse ale unor sisteme patriarhale religioase pline de povesti cu diavoli, draci si posedari. (BTW, cand e ultima oara cand ati vazut un videoclip cu un BARBAT posedat?)

Cat despre frigul din baie, ar trebui sa cheme un instalator sa le verifice tevile de la calorifere, mai ales daca au avut renovare recent. Apa calda din robinete vine pe alt circuit.


Pentru a va testa subiectivitatea perceptiei, spuneti-mi care sunt primele impresii despre ce e in poza urmatoare:
GHICI
Post a Comment

Ceva asemanator:

Related Posts with Thumbnails

Cele mai citite articole

Arhivă

Original design by Six Shooter Media. To Blogger by Template-Godown