8/26/2010

Inca o tembela sustine Codul de Conduita Online: Alina Gorghiu


Cititi articolul precedent pe acest subiect: Patriarhia romana vrea pedepse pentru comentariile de pe net

O noua tembela, de data aceasta din Partidul National LIBERAL (ironie multa in tara asta...), sustine cenzura pe web. Alina Gorghiu ori este idioata ori este pur si simplu rea. Ea se foloseste de propaganda din campania lui Crin Antonescu, cu expresia cheie bun-simt, ceva extrem de subiectiv. De ce spun ca idioata sau rea? Pai acest "Cod de conduita online" se dezbate ca LEGE, nu ca o conventie civila optionala. Vorbim de legalitatea bunului simt ori ilegalitatea "nesimtirii", vorbim de POLITIA BUNUL SIMT, cea mai buna cale spre despotism, totalitarism, si tot ce uram din secolul XX, precum si din marile religii.



---de pe In Politics ---

Deputata liberala Alina Gorghiu s-a raliat si ea demersului pesedistei Olguta Vasilescu, anuntat in exclusivitate de Inpolitics, de a elabora o lege anti-obscenitate in mediul virtual. Pe blog-ul propriu, deputata anunta ca se lucreaza, deja, la un “Cod de conduita online” care trebuie implementat de administratorii de site-uri.



Usurel, usurel… nu dati cu pietre. Nu demonizez internetul, nu vreau cenzura, nu interzic conturi.

Da, e drept ca m-am alaturat unui grup de initiativa, alaturi de colegele mele din Parlament (Lia Olguta Vasilescu, Cristina Pocora, Carmen Moldovan, Lavinia Sandru) pentru realizarea unui Cod de conduita in mediul online. Am intrat in proiectul asta cu un singur gand: un simplu recurs la bun-simt.

Recunosc fapta si nu regret J, nu mi s-a intamplat ca aici, pe blog, sa ma fi intalnit cu comentarii licentioase sau cu oameni care sa foloseasca injurii pe post de argument. Ma mandesc cu asta si multumesc cititorilor mei pentru bun-simt.

Asta nu inseamna insa ca, navigand prin blogosfera, ca o dependenta de online ce ma aflu, nu am dat peste astfel de comentarii. Si nu de putine ori am renuntat la tentativa de a ma exprima intr-o dezbatere virtuala care trecuse de granitele unei discutii civilizate.

Tot ce imi doresc, alaturi de colegele mele, este sa adresam o rugaminte tututor administratorilor de site-uri (in special cele institutionale, precum si ale publicatiilor online) sa modereze comentariile si sa adere la acest Cod de conduita, care va fi finalizat la finalul rundelor de dezbateri publice pe care le-am organizat. Un simplu recurs la introdcerea regulii bunului-simt pentru o polemica civilizata pe platformele online, dupa cum spuneamJ.

Tot pe acest subiect:

Internet Chainsaw Massacre


Regulile vor trebui impuse de POLITIA BUNULUI SIMT

Post a Comment

Ceva asemanator:

Related Posts with Thumbnails

Cele mai citite articole

Arhivă

Original design by Six Shooter Media. To Blogger by Template-Godown