8/18/2010

De ce nu pot sa detin un canadian? (Scrisoare)


Canadian Slave?
Titlul original este: Why can't I own a Canadian. E o scrisoare catre o producatoare radio pe nume "Laura Schlesinger" (evreu ortodox), scrisa de un american. Dansa a spus ca homosexualitatea este o abominatie, conform Leviticus 18:22, si nu poate fi scuzata sub nici o circumstanta.

Urmatoarea scrisoare este un raspuns catre "Dr. Laura":

Draga Dr. Laura,
Va multumesc pentru eforturile dumneavoastra de a educa oamenii privin Legea Dumnezeiasca. Am invatat multe din emisiunea dumneavoastra, si incerc sa impart aceste informatii cu cat mai multi oameni. Cand cineva incearca sa apere viata homosexuala, de exemplu, eu le amintesc pur si simplu de Leviticus 18:22 unde se spune clar ca este o abominatie ... Discutie incheiata.
Am nevoie de niste sfaturi de la dumneavoastra privind alte elemente din Legea Dumnezeiasca si cum sa fie urmata aceasta.
Leviticus 25:44 spune ca pot sa detin sclavi, si barbati si femei, atat timp cat acestia sunt din tari invecinate. Un amic imi spune ca aceasta lege se aplica la mexicani, dar nu la canadieni. Poti clarifica? De ce nu pot sa detin canadieni?

As dori sa-mi vand fiica in sclavie, fapt sanctionat in Exod 21:7. In vremurile noastre, cat credeti ca ar fi un pret bun pentru ea?
Stiu ca nu am voie sa intretin contacte cu o femeie in timp ce ea este in perioada mizerabila menstruala - Lev. 15:19-24. Problema mea este: cum imi dau seama? Am incercat sa intreb, dar majoritatea femeilor se simt ofensate.
Cand ard un taur pe altar, ca sacrificiu, stiu ca produce un miros placut pentru Dumnezeu (Lev. 1:9). Problema mea sunt vecinii care spun ca mirosul este neplacut pentru ei; sa ii lovesc?
Am un vecin care insista sa lucreze de Sabat. Exod 35:2 spune clar ca trebuie ucis. Sunt obligat moral sa il ucid eu sau pot sa cer politiei sa o faca?
Un prieten de-al meu crede ca desi consumul de crustacee este o abominatie (Lev. 11:10), e o abominatie mai mica ca homosexualitatea. Eu nu sunt de acord. Poti sa ne ajuti in clarificarea acestei dileme? Exista grade de abominatie?

Lev. 21:20 spune ca nu am voie sa ma apropiu de altarul lui Dumnezeu daca am un defect in vederea mea. Trebuie sa recunosc ca port ochelari pentru citit. Este nevoie ca vederea mea sa fie perfecta sau poate sa fie putin mai slaba?

Majoritatea prietenilor mei se duc la tuns si renunta inclusiv la parul de langa tample, desi este interzis clar in Lev. 19:27. Cum sa fie ucisi?


Stiu din Lev. 11:6-8 ca atingerea pielii unui porc mort ma face necurat, dar pot sa mai joc fotbal daca port manusi?

Unchiul meu are o ferma. El incalca Lev. 19:19 pentru ca planteaza doua culturi diferite in acelasi camp, iar sotia sa poarta haine facute din doua tipuri de tesatura (bumbac amestecat cu poliester). El mai tinde sa injure si sa blesteme foarte mult. Este necesar sa mergem si sa adunam tot orasul pentru a-i lapidati? (Lev. 24:10-16) Nu am putea doar sa-i ardem pe un rug, in familie, cum facem cu oamenii care se culca cu rudele dobandite prin alianta? Stiu ca dumneavoastra ati studiat aceste chestii in detaliu si astfel va bucurati de o experienta considerabila, asa ca sunt sigur ca puteti sa ma ajutati.

Multumesc din nou pentru ca ne amintiti ca Cuvantul Dumnezeiesc este etern si neschimbator.
Cu multa adoratie, fan-ul dumneavoastra,
James M. Kauffman, Ed. D. Professor Emeritus, University of Virginia

PS. ar fi un mare pacat daca nu am putea detine canadieni
Post a Comment

Ceva asemanator:

Related Posts with Thumbnails

Cele mai citite articole

Arhivă

Original design by Six Shooter Media. To Blogger by Template-Godown